Όροι Παροχής Υπηρεσιών

Last Updated: 20 Δεκ 2024, 12:00 π.μ.

Last Updated: 20 Δεκ 2024, 12:00 π.μ.

Last Updated: 20 Δεκ 2024, 12:00 π.μ.

1. Γενικές Πληροφορίες
Οι παρόντες Όροι Παροχής Υπηρεσιών («Όροι») διέπουν τη χρήση των υπηρεσιών που προσφέρονται από το Bike Masters Workshop («Εταιρεία», «εμείς», «μας», «εμείς») στους πελάτες («εσείς», «πελάτης», «χρήστης»). Η αποδοχή αυτών των Όρων είναι υποχρεωτική για τη χρήση των υπηρεσιών μας.

2. Υπηρεσίες που Παρέχουμε
Η Εταιρεία παρέχει τις εξής υπηρεσίες:

  • Τακτικό Σερβίς και Συντήρηση Μοτοσυκλετών: Περιλαμβάνει έλεγχο και ανανέωση όλων των συστημάτων της μοτοσυκλέτας σας για βελτιωμένη απόδοση και ασφάλεια.

  • Επισκευές και Αναβάθμιση Μοτοσυκλετών: Αναβάθμιση των συστημάτων και βελτιώσεις στις επιδόσεις της μοτοσυκλέτας σας.

  • Αλλαγή Ελαστικών: Παροχή υπηρεσίας αλλαγής ελαστικών με ανταλλακτικά υψηλής ποιότητας.

  • Διάγνωση Προβλημάτων: Έλεγχος για τυχόν μηχανικές ή ηλεκτρονικές βλάβες μέσω προηγμένων διαγνωστικών εργαλείων.

  • Επισκευές Ατυχήματος: Αποκατάσταση ζημιών μετά από ατυχήματα για την επαναφορά της μοτοσυκλέτας στην αρχική της κατάσταση.

  • Βαφή και Αισθητικές Εργασίες: Αλλαγές στο χρώμα και αισθητική αναβάθμιση της μοτοσυκλέτας σας.

  • Πώληση Μεταχειρισμένων Μοτοσυκλετών: Παροχή μεταχειρισμένων μοτοσυκλετών υψηλής ποιότητας και σε άριστη κατάσταση.

  • Πώληση Ανταλλακτικών και Gadget για Αναβάτες: Παροχή γνήσιων ανταλλακτικών και αξεσουάρ για την άνεση και την ασφάλεια του αναβάτη.

3. Τιμές και Πληρωμές
Οι τιμές των υπηρεσιών και των προϊόντων είναι αυτές που αναγράφονται στην ιστοσελίδα μας ή στον εκάστοτε τιμοκατάλογο της Εταιρείας. Οι τιμές ενδέχεται να τροποποιηθούν χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.
Η πληρωμή των υπηρεσιών και προϊόντων πραγματοποιείται είτε με μετρητά, είτε μέσω τραπεζικών καρτών ή άλλων έγκυρων μεθόδων πληρωμής κατά την ολοκλήρωση της υπηρεσίας ή σύμφωνα με άλλες συμφωνίες πληρωμής που ενδέχεται να έχουν συμφωνηθεί με τον πελάτη.

4. Εγγυήσεις και Πολιτική Επιστροφής
Η Εταιρεία παρέχει 2 χρόνια εγγύηση για τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιούνται στις υπηρεσίες και επισκευές της. Η εγγύηση καλύπτει ελαττώματα υλικού ή κατασκευής και εξαιρεί ζημιές που προκύπτουν από ακατάλληλη χρήση, ατυχήματα ή φυσικές φθορές.
Για τη πολιτική επιστροφής προϊόντων, ο πελάτης έχει δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα εντός 14 ημερών από την αγορά τους, εφόσον τα προϊόντα είναι αχρησιμοποίητα και στην αρχική τους συσκευασία.

5. Υποχρεώσεις Πελάτη
Ο πελάτης είναι υπεύθυνος για την παροχή ακριβών και πλήρων πληροφοριών σχετικά με την κατάσταση της μοτοσυκλέτας του, την εκτέλεση του σέρβις και τις ειδικές απαιτήσεις που ενδέχεται να έχει. Ο πελάτης υποχρεούται να παραδώσει το όχημά του σε καλή κατάσταση και να αποδεχτεί τη διαδικασία των υπηρεσιών σύμφωνα με τις οδηγίες και τις προδιαγραφές της Εταιρείας.

6. Διαδικασία Ραντεβού και Ακυρώσεις
Η διαδικασία ραντεβού μπορεί να γίνει μέσω τηλεφώνου ή μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας κράτησης στην ιστοσελίδα μας. Σε περίπτωση ακύρωσης ή αναβολής του ραντεβού, παρακαλούμε όπως ενημερώσετε την Εταιρεία τουλάχιστον 24 ώρες πριν την προγραμματισμένη ώρα. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να επιβάλει έξοδα ακύρωσης σε περιπτώσεις μη εμφάνισης χωρίς έγκαιρη ειδοποίηση.

7. Ευθύνη και Περιορισμός Ευθύνης
Η Εταιρεία καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να προσφέρει αξιόπιστες και ασφαλείς υπηρεσίες. Ωστόσο, η Εταιρεία δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε ζημία που μπορεί να προκύψει από ατυχήματα, αμέλεια ή κακή χρήση της μοτοσυκλέτας από τον πελάτη μετά την ολοκλήρωση των υπηρεσιών. Η Εταιρεία δεν φέρει ευθύνη για οποιοδήποτε γεγονός ή ζημιά που προκαλείται από εξωτερικές συνθήκες ή ανώτερες δυνάμεις (π.χ. φυσικές καταστροφές).

8. Παροχή Ανταλλακτικών
Η Εταιρεία παρέχει όλα τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιούνται κατά τη διάρκεια των υπηρεσιών μας και επιπλέον διαθέτει ανταλλακτικά προς πώληση για οποιαδήποτε αναγκαία επισκευή ή αναβάθμιση. Όλα τα ανταλλακτικά είναι εγκεκριμένα από την BMW AG Group και καλύπτονται από την εγγύηση των 2 ετών. Η Εταιρεία διασφαλίζει την ποιότητα και την καταλληλότητα των ανταλλακτικών και συστήνει την τακτική χρήση αυτών στις υπηρεσίες συντήρησης.

9. Διαφωνίες και Επίλυση Διαφορών
Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει μεταξύ του πελάτη και της Εταιρείας θα επιλύεται καταρχάς φιλικά. Εάν δεν είναι δυνατή η επίλυση μέσω φιλικής διαπραγμάτευσης, η διαφορά θα επιλύεται μέσω διαμεσολάβησης ή μέσω της προσφυγής στα αρμόδια δικαστήρια της Ελλάδας.

10. Τροποποιήσεις των Όρων
Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει τους παρόντες Όρους Παροχής Υπηρεσιών ανά πάσα στιγμή, ενημερώνοντας τους πελάτες μέσω της ιστοσελίδας της ή άλλων επικοινωνιακών μέσων. Η συνέχιση της χρήσης των υπηρεσιών της Εταιρείας μετά τις τροποποιήσεις συνιστά αποδοχή των νέων όρων.

11. Τιμή και Διαθεσιμότητα
Οι τιμές και οι διαθεσιμότητες των προϊόντων και υπηρεσιών υπόκεινται σε αλλαγές χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Οι πελάτες θα ενημερώνονται για οποιεσδήποτε αλλαγές προτού ολοκληρωθεί η συναλλαγή. Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη ή παραλείψεις στην καταχώρηση των τιμών ή των υπηρεσιών.

12. Εφαρμοστέο Δίκαιο
Οι παρόντες Όροι διέπονται από την ελληνική νομοθεσία και οποιαδήποτε νομική διαφορά που προκύπτει από τη χρήση των υπηρεσιών της Εταιρείας θα επιλύεται σύμφωνα με τους νόμους της Ελλάδας.